Mer jag inte visste....

Jag funderar på om jag verkligen inte var levande för säg kanske 13-14 år år sen....
På allvar...
För nu har det dykt mer saker som jag tydligen har varit och gjort, och detta utan att ens veta om det själv...
Ni kommer väl ihåg detta....? (Som jag återigen för säkerhets skull dementerar å det starkaste!!!!!!)

Jag har tydligen varit fotbolls"hustru"(sambo) i Elfsborg som kommer från Borås....
Jo det är sant... Vi bodde där en period (ja, DET stämmer, och jag funderar ännu på hur tusan vi hamnade där.....) och uppenbarligen ska jag alltså fått sitta hemma medans den bättre hälften gjorde succé i laget.

Dessutom var han också stjärna i det lokala hemmalaget här i staden. Vad tråkigt att han tvingades lägga av JUST innan de tog sig till Allsvenskan (som för övrigt blev en kort visit)... och detta på grund av mig...
Ja... jag tyckte att det var så tråkigt att han tränade för mycket.... så då la han skorna på hyllan... för min skull... gulligt va??


Hahahahahahaha!!!
Jag tror jag dör...

vill bara poängtera att detta INTE handlar om ett recent ex....





Kommentarer
Postat av: Jessica

Och den mannen släppte du.... Låter ju som en gudagåva. Hahaha! Tur att man kan skratta åt patetiska mytomaner i alla fall! :)

2009-09-15 @ 13:54:35
Postat av: FrkU

Vem tusan sa något om en MAN???

2009-09-15 @ 14:02:06
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0