Längtan är över

Idag är min längtan äntligen över... Jag har äntligen tagit fram mina höga stövlar, de nyinköpta dessutom.
ÄLSKAR höga stövlar och har saknat dom...Men nu... nu är det höst och jag får använda dom igen...!!

Vilken dag jag hade igår.... Det kröp i hela mig, av ilska, frustration. Otäck känsla faktiskt. Lilla Bibliotekarien märkte det direkt på mina tidiga sms... haha, tack för att du står ut med mig. Kan tänka mig att du har kul mellan varven.

Flyttade alla möblerna på Dotras  rum, sprang ner till källaren, men inte hjälpte det....
Inte ens ett tufft pass på gymmet hjälpte, trots att jag maxade så musklerna värkte. Shit... t.o.m min PT som jag mötte efter passet såg direkt på mig att något inte stod rätt till. Det liksom LÖS i ögonen på mig....

Idag är jag lugnare, är tillfreds på något sätt och jag ser fram emot helgen. Nice AfterWork väntar på fredag och sen fest på lördag.
Jag hoppas jag klarar den här helgen lika bra som min förra 2dagars helg. Men det ska inte vara några problem.... ser så fram emot att få ha lite kul, ROA mig för en gång skull!!!
Det är jag VÄRD!!!! Så de så!!

Nu behöver jag sätta fart med dagen!!


TJING!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

see u on friday! Looking forward! =)

2009-09-22 @ 18:19:20
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

Hahaha... jo... asg!!

2009-09-22 @ 19:37:29
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0