I've had it!!!

Nu är det nog... Nu räcker det...
Jag har fått nog...
Fått nog att alltid behöva förklara mig, be om ursäkt för mig själv och mitt handlande, KRUSA och BE för att alls få något....
Fått nog av finna mig i PRECIS ALLT, men själv inte kunna få ställa krav....!!
Bara SNÄLLT sitta vid sidan av och vänta och finna mig i precis VAD SOM HELST.
Jag är trött på att gömmas i en garderob.... och bara få titta fram när det passar!!!
ÄR JAG INTE VÄRD MER ELLER???!!!

Men det räcker nu...!!
Inte konstigt att jag känner mig som en värdelös liten varelse vars existens inte prioriteras, bara kastas omkring hur som helst. Inte konstigt att jag känner mig som en disktrasa som kastas i ett hörn. Inte konstigt att självförtroendet får sig en törn och aldrig kommer upp till den nivån som den ska vara på.

JAG betyder något.
JAG är värd att få ställa krav
JAG är värd att kämpa lite för
JAG är full av kärlek som inte bara ska kastas bort...
JAG vet att JAG kan ge så mycket till den som verkligen inser det...
JAG är värd att inte förloras....

Handla NU eller förlora!!
ÄR JAG INTE VÄRD DET KAN DET VARA!!!
Jag vill leva...leva ett liv värt att levas...bli älskad & uppskattad...!!

Kommentarer
Postat av: exet

Vi är många som både uppskattar och älskar dej...skit i de två eller tre andra som inte gör det. Huvudsaken är att du älskar dej själv...

Pöss

2009-09-29 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0