I am in BIG trouble...

Hm... visst e det kul att se sina barn växa upp. Men nu har det gått så långt att det är ett hot... mot min skogarderob....

Inhandlade ett par nya stövlar idag. Och tänkte prova dom lite hemma så här på kvällskvisten.
Så på med dom och fram till spegeln...
- WOW, så snygga, utbrister JK (Dotras kompis)
- MM.... mamma har så mycket snygga skor... svarade Dotra.

Vi kom in på skostorlekar då min Dotra fick nya gympadojer idag som var en och en halv storlek större än de stövlar JAG köpte.

Det hela slutade i att de började testa mina skor och stövlar. Det mesta jag har är med klack... och det är alltid lika kul för unga damer... och jag måste säga att jag blev MÄKTA imponerad över hur det lyckades GÅ i dom.. Inget stapplande alls...
Det fick bli lite bilder till tjejernas STORA förtjusning, faktiskt deras påhitt..
- Snälla ta lite kort...
Och sen stilade dom som värsta modellerna....

  

 

 

 











JK's kommentar vid ett tillfälle när hon skulle ställa sig i fotoposition var:
- Kan ni vara snälla och flytta på er.. här kommer en stjärna.... (vid tillfället iförd mina höga bruna stövlar som satt som en SMÄCK och som hon älskade...)
Kan ju tillägga att det var ingen som stod ivägen för henne, hon levde sig bara in i rollen...

Så nu till mitt BIG PROBLEM.. kommer jag att få se röken av mina skor igen...??
Eller kommer de att försvinna iväg.. ? på deras fötter..
Problemet är ju som sagt att storleksmässigt på fötterna är vi alla 3 lika nästintill...

Jag som trodde jag var save... ett tag till...
Det blir till att skaffa hänglås till garderoben....

SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, kan vara så att de vandrar iväg för dig =). Nästa gång vi ses ska jag sno dina röda! :D I love!!!!!!!! :)

2009-09-21 @ 14:05:29
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: exet

Jag blev förvånad! Fick de verkligen lån dina röda?

2009-09-27 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0