hårt...

Jag sitter på mina händer just nu & biter mig i kinden & brottas med min hjärna....
måste det.. för att inte göra det som jag så gärna vill men inte ska.... inte borde...

Men det är svårt...
Skriker åt mig själv:
- NEJ NEJ NEJ... låt bli... du ska inte... SLÄPP det... du måste... BRY dig inte... LÅT det vara... SLÄPP tanken... SLÄPP frågorna.. DU SKA INTE bry dig längre.. DU ska inte undra... Du ska inte söka


Shit vad svårt det är att låta bli.
Att inte klicka upp ett sms, eller ett mail, eller en tanke, en fråga, en känsla...

Jag vill ju veta hur det är, tror jag... för jag bryr mig.

GAAAH! Jag blir tokig... av att vilja men inte ska, av inte ska vilja egentligen...
Jag ska ju glömma allt. Få ur systemet... glömma, radera... jag är ju det!!


Hur tusan får man bort en vilja då??

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Stor kram!!

2009-09-04 @ 10:39:53
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0