Håll tassarna...

Nu har "kan-själv" Jag varit i farten....

Vet ju som sagt att när ens mobil sänds in för service försvinner ALLT, så jag säkerhetskopierade mobilen till min dator (har en del sms som jag kommer spara....).
Passade även på att tanka ner uppdateringssystemet till min mobil. Jag vet att detta är något som servicepersonalen kommer fråga om jag har gjort ändå....
Fick det inte till att fungera först eftersom programmet trilskades med att säga att det inte gick att installera eftersom det redan fanns installerat... MORR, jag hade faktiskt avinstallerat det tidigare eftersom programmet inte ville koppla upp sig mot nätet.
Klickade runt lite och hittade mappen med det gamla programmet i, vilket datorn alltså inte plockat bort TROTS att jag avinstallerat det... DubbelMORR.... Så det var bara att deleta hela den mappen och voila... Update Service installerat...

Efter lite trixande blev mobilen uppdaterad, mjukvaran alltså, Update Service.
Under tiden KOM det faktiskt sms, så NÅT rätt är det ju...

Efter uppdateringen så har jag även återställt mobilen efter säkerhetskopian jag gjorde... och det verkar som det fungerar, allt är kvar....... FOR NOW anyway, allt SER normalt ut.
Men jag återkommer imorgon med en lägesrapport...

NU ska ja sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0