Gjorde jag rätt...?

Eller hade det varit bäst att strunta att låta mobilen INTE kunna ta emot sms....
Då hade jag kanske sluppit få veta att LittleLibrarian fått fnatt, eller vad man nu ska säga.
Det är tydligt att arbetsveckan och stödet till mig satt sina spår...
det kom ett sms.... and I quote:
"Sitter och tänker på sniglar. Vad häftigt det hade varit om de hade haft blinkers i hornen!! Så hade man ju sett vart de var på väg...."


Hjälp mig nu... vad borde jag göra...??

Kanske inte borde säga så mycket, feltolkade ett sms från ExetB i veckan, där jag undrade om hon verkligen ville släppa ut den figuren som bodde i slagsäcken, med tanke på hur mycket slag han fått... Hon hade syftat på att det var HON som antagligen hade mycket som skulle ut och att det var därför hon gick lös på slagsäcken som en tok....
Men hon fick sig ett gott skratt alla fall...
Kanske ett vilohem under en helg skulle göra susen.....!!
Tur att det är sexpass ikväll....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Men men men... Det HADE varit häftigt!! Ser det fortfarande framför mig!! Och kan de ha rosetter kring halsen, så är jag säker på att man kan montera blinkers!! Måste fundera mer på detta!!

2009-09-04 @ 08:43:14
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

HAHAHAHA jag tycker Bibliotekarien vinner veckans värsta fundering. MEN det är oxå så de stora tänkarna och uppfinnarna är funtade. Jag menar om alla skulle tänka som vanligt skulle allt bara bli som vanligt. Eller hur.

Vem vet det kanske bor en liten gubbe i slagsäcken på Friskis, som är väldigt trött på att studsa omkring. Finns bara ett sätt, jag får kolla.....

2009-09-04 @ 09:09:26
Postat av: The Librarian

Hihi... Nu fick jag bilder i huvudet igen!! Av den lille gubben...

2009-09-04 @ 11:25:11
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0