Finally....

Nu händer det saker.
Grej efter grej landar in på sin plats och det är så skönt.
Fick ett mycket glädjande besked igår så nu är det bara att köra järnet. Nu är det dags för mig att UPPNÅ saker för min egna skull.

Känner fortfarande krypet i mig. Trots stenhårt pass på gymmet igår så är kroppen orolig...
Suck...
Men jag bara undrar vem FAAAN som körde mig genom en mangel i natt??!!!! För så känns mina muskler idag, men jag har mig själv att skylla visserligen...


Fick ett kul samtal igår från en person som på allvar tror att vi är vänner...hahaha... !! Det är lika roand e varje gång. H*n kan ringa för att berätta om person som jag sett kanske EN ENDA gång i mitt liv för typ 15 år sen. Och  detta är det ENDA människan vill... VEM FAN BRYR SIG??!! Ibland kommer det även frågor som gör att jag på allvar funderar på om ekorrhjulet snurrar men ekorren har rymt....
Eller vad säger du FrkKissleberg?!

LÄNGTAR så till helgen....
AfterWorken har nu vuxit och lördagen sen intressant ut...!!







Kommentarer
Postat av: Frk Kissleberg

Hahaha! Kan bara hålla med... Tror i och för sig att ekorren aldrig varit närvarande!



Skönt att saker börjar falla på plats för dig!

Kram

2009-09-23 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0