Film och annat.

Sexpasset kom och gick. Vikkade för Belizzen och det flöt på bra så klart. Men jesus madre mia vad varmt det var, det fullkomligt RANN om mig, jag som inte ens tränade speciellt mycket. Den nya outfiten som vi funkisar ska bära blir så himla klibbig....
Och som en god vikarie så hade jag såklart med mig en liten historia, och jag lovar Belizzen, den var nästan HELT rumsren.



Väl hemma vankades det mat för mig och Dotra. Kvällens Idol drog igång och Dotras kompis JK kom över.
Kvällen förflöt på, de tittade på Hannah Montana - the movie... INGET FÖR MIG.
Så jag fixade med lite annat.
Pratade med några vänner via sms, mycket givande.

Nu är det lördagsmorgon, solen skiner från en klarblå himmel. Dotra sover gott ännu, jag har en kaffekopp intill mig. Allt är perfekt, nästan... bara en sak som saknas....

Funderar på om jag ska våga mig på att rota fram min cykel och se om den rullar, så jag och Dotra kan ta en tur. Eller om vi ska ner på stan och kika efter nya gymnastikskor till henne, mitt blivande handbollsproffs.
Sen funderar jag på vart lördagsgodiset ska inhandlas idag.... vi får se....


Jag hoppas på en lördag med positiva upplevelser och lugn .....
Liv helt enkelt....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0