Expert

Jag är en sann expert på att sätta mig själv i aviga situationer, som inte är helt bäst för mig själv. Och detta trots att den där lille gubben (NEJ, ExetB, inte DIN gubbe....har en egen) i min skalle VRÅLAR häcken av sig i skallen: GÖR DET INTE, DET ÄR INTE BRA, SLUUUUUUUUTA!!!! Tänk på dig själv.....!!!!

Undra vad det beror på...?
Självplågare i grunden kanske?
Inte vet jag, men knäppt är det. Saker som jag en gång bestämt mig för går i kras.... hmm....
Eller tänker jag på mig själv, rent undermedvetet? Eller vet framtiden något som jag inte vet...

Kan ju alltid hoppas att alla dessa underliga handlingar jag gör en dag för NÅGOT gott med sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0