ett gammalt inlägg kommer tillbaka

Livet hånskrattar verkligen åt mig för tillfället...(IGEN!!!!)
helt galet...
Jag måste ha varit en djävul i mitt tidigare liv, en häxa som ska straffas å det yttersta....
Synd att det tog 31 år innan det small till. Det hade ju varit lite bättre att få det i småportioner under hela livet. Men å andra sidan så är det väl just att få allt direkt som är det verkliga straffet... OCH att få det mitt i livet... när det ska vara som bäst.
Nu står de där uppe och gnuggar sina händer i lycka.... skadeglädje..

"Haha... alla dessa år av lycka som hon fått och trodde hon skulle få.... tänk om hon bara vetat... mooohahahaha"

Varför är det så här....??
Jsut när jag kände att jag var på väg att resa mig....
För att jag är en idiot.... som vanligt.... och inte lär mig...
Spelar ingen roll hur jag gör, vad jag gör, allt blir fel...! Precis ALLT!
Välkommen till helvetet på jorden!!

Ni därute som lyckats... GRATTIS!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja... du vet ju redan egentligen min kommentar...Always there... Kram

2009-09-29 @ 17:27:53
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0