En dag till...

En ny dag har kommit.
Sovit riktigt illa inatt, det blev inte många timmar. Tre fyra kanske, gäääääsp...

Hade lite småtrevligt igår ändå.  Lyssnade på MYCKET gammal musik, Freestyle med mer.. oj oj oj vilka minnen. Fick även liten lektion i en del lokala band men den musiken var väl så där. Men trevligt var det.

Känner mig hängig idag, trots ett relativt gott humör igår. Men det är ju detta jag behöver vänja mig vid, att dessa neråt-dagar kommer. Dt jag bara hoppas är att de blir färre och mildare.

Hittade en låt-text igår som slog mig hårt... den vimlar i skallen nu....

Ha en fin dag alla... och skänk era nära en tanke, och har ni de nära, tala om för dom vad de betyder för er....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0