Efter....



Jag är trött... jättetrött!
Sovit så himla dåligt i natt. Tankarna har brottats i skallen på mig, de har inte gett mig någon ro alls. Förvirrad är också ett bra ord, för det är just det som sker.
Jag är förvirrad... och tankarna får mat och föda hela tiden, ökar och ökar. Varför, till vilken nytta egentligen?
De snurrar... suck....

Jag vill få lugn, jag vill veta åt vilket håll jag ska gå.
Jag vet ju åt vilket håll jag borde gå, men så kommer det där som spär på mina tankar och fullständigt slår undan fötterna på mig.
Vad är det som händer?
Vad ska jag göra....?

Vill ha mitt liv tillbaka....



Kommentarer
Postat av: The Librarian

Kram helt enkelt...

2009-09-14 @ 10:44:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0