Tom

Vad läskigt det är...
Att känna sig tom liksom.
Det är en skum känsla. Det är ingen känsla som jag på något sätt uppskattar, den är snarare hemsk att känna.
Jag undrar om jag blockerar för mycket, om jag inte kommer tillåta mig själv att känna mig riktigt glad och till och med kär, för att rädslan att bli sviken, ledsen, krossad igen kommer att ligga som ett moln över mig.

Jag har den senaste tiden gjort saker som smärtar men också allt jag har kunnat för att få det att vända. Jag har tagit kommandot men önskar inget hellre än att det för med sig det som jag högst önskar. Har förlorat och förlorats..... undra om det var värt det....
Saker kan ändras, visst, men det ligger inte hos mig.

Idag är en dag av insikt... känslorna är inte med mig...
FAN att jag inte kan ta mig ur det här..... KAN INTE....


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Jag vill också ta kommandot över mitt liv :(

2009-11-05 @ 12:39:25
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0