Ren terapi

Måste säga att jag är så tacksam att FB finns faktiskt.
För där kan man verkligen bara släppa loss sin barnsliga sida fullt ut.
INGET behöver vara allvarligt, INGET ÄR allvarligt....
Man kan larva sig HEJVILT utan att känna sig dum ..... med människor som man inte vet ett dyft om....!!
HELT underbart att ha en frizon där jag kan bara få vara.... slippa vara vuxen ett tag... (JA, jag vill påstå att jag är det i vanliga fall)
och utan att HELT bry mig om vad folk tycker och tänker, speciellt eftersom MÅNGA av dom är på min LÅGA nivå.

Att kunna sitta och skratta så tårarna rinner på dagen, kvällen eller morgon är medicin...

För övrigt går dagarna... ibland upp och ibland ner och ibland nånstans mittemellan.
Jag försöker hantera dessa nivåer så gott jag kan, och gör det jag kan för att skydda mig. Men det är inte lätt när allt är så starkt.

Jag vet och jag vill ännu tro... att det är tid.
Jag vet... jag kan... vi kan... kärleken segerar till slut.... den går inte att gömma eller förtränga...!
För något starkt är det  ... och jag är inte redo att förlora det!
TMD - faith

Kommentarer
Postat av: The Librarian

SJÄLV är jag ALLTID oerhört vuxen!! ASG!! Kram

2009-11-19 @ 11:07:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0