Människor

Vilken vecka ....
Kan inte säga annat.

Människor kommer och går in i ens liv. Vissa bara hastigt... för att sen traska vidare. Minnet av dom blir bara vagt, lämnar nästan inget avtryck alls.
Vissa människor finns kvar inom en för alltid, även om de inte finns i ens närhet. Men man kommer ihåg dom
Vissa smyger in obemärkt... för att sen vända upp och ner på allting... Allt man trodde var verkligt. Utan förvarning... och ger en känsla av förvirring på många sätt. Många tankar väcks. Man känner en koppling som inte kan förklaras.

Sedan finns det människor som kommer in i ens liv som man väljer att ha mycket nära sig, ett band skapas, en förståelse...
Men som sedan försvinner... men de försvinner inte riktigt, de stannar kvar, lika starkt som de gjorde när de var nära. De bygger ett bo inom dig... och är dom som kan skapa oreda och smärta, men också total lycka. Lycka när de är hemma igen...!

Människor kan kliva in i ens liv närsomhelst... och vända upp och ner på allt...
Vissa mer än andra...

Vilken vecka...

Kommentarer
Postat av: exet

Va bra sagt...funderade lite...mitt problem är att jag låter ALLA bygga ett bo i mitt hjärta. Alltså inget dom/ni väljer och inte heller jag.

2009-11-29 @ 00:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0