Helgtankar

FREDAG!!!
Helgen har lite att erbjuda och är det något som jag har lärt mig den här veckan så är det att saken kan förändras inom ett par sekunder. Svårt att förbereda sig....
Har tagit ytterligare ett steg framåt nu och frukten av detta kommer inom några månader. En skräckblandad förtjusning, ledsen glädje liksom....!!
Vet inte vad som väntar och förväntade mig inte den här reaktionen heller, inte bara från mig. Kanske DET som gjorde mig mest ledsen, att det släpptes så lätt.

Laddar för sexpass ikväll och kanske Idol...
Sen ligger helgen öppen. Jag har en del upplägg men måste känna mig för noga innan jag tar några beslut....
Vill inte utsätta mig för vad som helst... det räcker liksom nu....

TMD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0