Booring Monday... or not...

Måndagkväll, hur upplyftande låter det då...?
Men det kan faktiskt blir precis tvärtom....
Tro mig... med lite hjälp på traven så....

Idag är det träning på schemat som vanligt.
Och idag kommer det krävas lite extra av mig känner jag och vet jag.
Nu är det liksom dags har jag hört... Så det är väl bara att köra...
Hmm... shaking already....

Tanke och önskan är dock kvar. Har verkligen gjort allt i min makt, men står inte fastvuxen längre, med skydd runt mig.
Jag önskar att förtroendet för mig inses, att min ärlighet går fram.
Att insikten över att det som finns inte ska kastas bort.
Att inse att det finns något som är starkare...

Har tagit ett beslut som kommer att tas i bruk i helgen. Ett beslut för att göra den sista rensningen.
Det är dags att göra helt rent framför min dörr.
Jag gör det för min egna ro, och för att visa min ånger, för att ge en chans till växa och förlåta (inte jag).
Beslutet togs igår, efter tanke och ord som kom till mig.
JAG tänker inte leva med ett dåligt samvete, jag tänker erkänna mina misstag inte bara inför mig själv, inte köra med fegspel och hot.
Detta är det sista jag kan göra tror jag. Visa att jag är en vuxen människa som är trött på att spilla tid på barnslighet, misstro och brist på självinsikt.
Det räcker nu....

Nu eller aldrig....!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0