Vuxenpoäng!!!

WOHO!!!
Jag har sytt in ett par byxor, SJÄLV och det blev ett ok resultat...!!
Jisses.. oanade förmågor hade jag...

I wonder whats next...?
Hmmmm... or not.. vill ju inte bli FÖR vuxen... ;-)

Men å andra sidan.. jobbet kräver lite mer proper stil ibland.
Min stil fungerar inte då, men men.. sånt e de....
Och nu blir det shopping....

Nu har jag alla fall ETT par byxor att ha...

Jag vill behålla min privata stil... det är ju jag... har hittat min stil äntligen och den överger jag inte... oavsett vad folk tycker. I am me, take it or leave it....

Najti....!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Wiouw, business Frku och private Frku :-) Börjar lukta mer vuxenpoäng än vanligt :-D





bs: Visst har ungar det bättre nu?? ;-) Kalas planeras och inbjudan kommer :-)

2009-06-16 @ 23:29:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The librarian

Bra !! Man kan vara vuxen på jobbet och normal annars kanske? :-D

2009-06-17 @ 07:59:55
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0