veckostart

Så var det måndag.
Veckan har startat... med besked. Fått tråkiga nyheter från en vän, som gör att jag blir arg, ledsen och så jävla besviken. Att det skulle behöva gå så långt, att vissa människor bara inte kan se till sitt egna bästa och tänka ett steg till. Eller i alla fall TÄNKA... suck...!!

Jag har tagit beslut som ska genomföras i veckan. Vissa bra men vissa mycket, mycket tunga.
Men dessa är nödvändiga för min framtid.

Ett beslut som togs för en lång tid sedan håller på att genomföras och det sliter SÅ hårt på mig. River och sliter i mig, fruktansvärt.
Men det kanske blir bättre, den andre parten i det beslutet verkar inte bry sig nämnvärt, livet verkar leka ganska gott för denne. Så det verkade ju inte betyda så mycket som jag trodde, eller som den försökte göra sken av. Vet inte hur jag ska tolka det...? Att det var lögn allt som sas, att jag hade rätt i allt i alla fall. Misstänker det. Tråkigt är det alla fall... Fruktansvärt tråkigt...!!!

Fler beslut är som sagt tagna, nu ska de bara genomföras.
Jag kommer nog inte att vara så poppis ett tag, men det får jag ta. Måste göra sånt som känns rätt och som jag tror på. Kan inte se på mer nu!!

Tänker på alla er... ta hand om er och de som står er nära!!
Gör inte samma misstag som jag!!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är värd något bättre. Men det är klart det känns jättetungt nu.Kämpa på så gott du kan. Du vet var jag finns. Kram

2009-06-08 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0