veckoslut

Oavsett mitt humör och tankar så är det skolavslutning på fredag.
Dotra avslutar 4e klass.
Som sig bör föväntar hon sig en tårta... eller alla fall HEMBAKT fika efteråt.
I år blir det första gången sedan hon började skolan som vi får göra de all alone....
Snyft... jättetråkigt och konstigt det kommer att kännas...!!

Ja, visst, Moder kommer... för hennes skull. Men det räknas inte.
Funderar på om det skulle verka märkligt om de fikade tillsammans på balkongen och jag sitter i köket....?? Skylla på platsbrist kanske..?
Måste fixa tårta och liten examenspresent i alla fall...

Men jag funderar på vad jag ska hitta på.
Har lite olika saker att välja på.....



Äppelpaj med nötfyllning
Jordgubbstårta med Lemoncurd
Kladdkaka a la leila
Citronpaj med nougatsmulor
Kladdkakemuffins
Jordgubbs- & citrontårta...

hmmmm what to do what to do...?
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Jordgubbstårta m lemoncurd!! Definitivt! =)

2009-06-09 @ 19:01:27
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

alltihop!?!?!? :-)

2009-06-09 @ 20:36:36
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Jessica

Funderar på att baka en Britatårta! Så gott!!! :)

2009-06-09 @ 21:15:41
Postat av: Bella

Vi kan kika upp en liten stund efter vår avslutning :-) Så blir det fler och inte så konstlat :-) Fira lite ihop :-D

2009-06-09 @ 22:46:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0