vad hände....???

Undra vad som hände.,,,
Jag ligger just nu i sängen, klockan är 2320 och det är midsommarafton... suck.. jag är ensam... dessutom.

Men något hände i natt, jag misstänker att det är en mix av något jag åt igår, stress och press som kom ut, utmattning och lite sånt. Det har varit mycket runt mig de senaste veckorna, mycket som hängt över mig.
När saker väl faller på plats, beskeden kommer så slappnar kanske kroppen av och reaktionen blir så här.

Lättast att beskriva min dag, mitt tillstånd så tänk er följande:
Du har just haft magsjuka i drygt 1 dygn samtidigt som du har en bakfylla.
DÅ har du min känsla för dagen...
Skakis, huvudvärk, känsla av sus i hivudet, som bomull, svag så till den grad att ja inte orkat stå upp.
Helt sjukt.

Det är faktiskt först nu som jag känner mig ok.
Jag har ätit mycket försiktigt, och alkohol var det inte tal om, vågade inte, och kände verkligen inte för det. Till Yrvädrets mans stora förtret... Ja, jag åkte ut en sväng, för att träffa lite folk... Satt där med mitt vatten och sa flasklock. Men de var gulliga nog att inte tjata, lät mig hållas. Det bidde lite kubb också.

Ja ja,.. får ta igen detta en annan dag.
Med besked....

God natt på er alla.. och hörni... ta hand om de som står er nära....
ensamhet är inte mysigt... just nu längtar jag efter en kram....

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0