Utmanad!!!!

Blev utmanad av Beliizzen

tre saker som alltid finns i min/mitt

Kylskåp
: pesto, smör, lök
Frys: is, kyckling, matlådor
Skafferi: pasta, krossade tomater, rött vin
Handväska: plånbok, handkräm, nycklar
Sminkväska: mascara, eyeliner, foundation
Badrumshylla: deo, parfym, tandborste
Förråd: flyttkartonger...,julsaker.... kläder
Hjärna: no comment...., träning, livet
Jackficka: ludd, grus, mobil
Kryddskåp: salt, vitlökspeppar, örtsalt
Barskåp: baccardi, vodka, whiskey
Köksbänk: diskställ, förvaringsburkar, diskmedel

Nu utmanar jag Jessica, Little Librarian , MrsBloodyKisses och Exet (inte mitt)


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Antog givetvis utmaningen. MED hund klättrande på tangentbordet på Lilla Rosa!!

2009-06-07 @ 16:44:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Kan man svara vin på alla frågorna?

Fast det är ljug förståss. kollar detta.

2009-06-07 @ 21:54:36
Postat av: Bella

Ludd??? Och grus???? Ha Ha ha!

2009-06-07 @ 23:35:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0