Uppladdning klar

Examensdagen är till ända och nu är kvällen kommen.
Väskan inför cupen är packad...

Nu väntar Talang och dess final. Dotra missar inte detta, så nu har vi laddat upp med:
chips, 2 sorter
liiiite godis
färsk annanas
färska jordgubbar
tårta
ev lite nybakt citronpaj med nougatsmulor
vin till mig
saft till Dotra.

Let's go!!

Sen ÄÄR det faktiskt Stanley Cup final ikväll, sjunde och avgörande matchen mellan Detroit och Pittsburg. Detroit spelar hemma... och jag hoppas att de vinner....
Ja.. jag har koll även på sånt här... Tråkigt nog kan jag inte själv se matchen, har inte den tv-kanalen... :-(

Kram och go kväll....!!

Lena... om jag inte haft Dotra hemma hade jag joinat er... basåattduvet....!

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Trevligt :)

2009-06-12 @ 20:18:45
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Och vad tror du händer nu har jag fått en liten febertopp. Hur tråkigt som helst. Men det brukar gå över fort så jag hoppas på det.Så du missade inget. gillar du på hockey imponerade.

2009-06-12 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0