Tydliga tecken

WOW!!
Det är verkligen tydligt att det är mycket student- och avslutningstider nu.

Inga roliga inlägg, eller kommentarer. Har inte fått något mail och inte en kotte inloggad på MSN... snyft,,, :-(

Hmm... vem säger det mest om.. mig eller mina vänner..??
Mig antagligen....

Men egentligen är det inte så farligt.
Kom just hem och loggade in som hastigast.
En annan har ju bil nu va, och kommer och går som jag vill....

Idag bidde det träning på gymmet igen, biceps, triceps och axlar samt mage.
Höll på i en och en halv timme nästan. PUH... MEN vad skönt det känns efteråt...
Träffade Lena som tog Friskis som tillflykt mitt i allt studentplanerande... HELT RÄTT!!

Längtar lite till fredag nu... BUBBEL på menyn.... Tack Kollegan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0