Today

Dagen har flutit på mycket bra, tiden liksom bara rinner iväg och det är skönt.

Fick en lunchförfrågan, så lunchen tillbringades med Exet på en uteservering!! Underbart i detta väder...
Vi pratade om våra olika sätt att träna och kunde bland annat konstatera att mindre prat kanske e bra för vissa....Hahaha.....
Mysigt hade vi alla fall.... (Män i uniform e inte fel... eller vad säger du....dessutom 3 stycken!!!!    fniss)
Satt kvar en stund i solen och mös...

Sen kommer en fråga... hur kommer det sig att LittleLibrarian alltid springer på nakna män överallt. Fick ett mess från henne där hon sprungit på några solande sådana under dagen idag...
Hur lyckas hon?? HON som redan har allt på plats...??!! Hmm... jag börjar misstänka att det inte handlar om slumpen längre...  Hon lyckades ju dessutom spana in en snygg domare på fotbollen i veckan.... SJÄLVklart upplyser hon mig om detta... som sitter LÅÅÅÅNGT bort... morr... Undra vad hennes man säger om detta...?? Att hon ser nakna karlar överallt...?
Ska nog ta mig ett snack med honom...

Nu bär det av hemåt snart, har en badsugen Doter hemma, med kompis.
Ska handla lite först bara....

OCH vem vet.... vågar mig nog på en powerwalk ikväll... Känner för det, behöver komma ut... få luft... rensa skallen lite....
Var SÅÅÅ länge sen.

Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: exet

Himla tur att de tre uniformerade INTE var nakna. Du var ju redan helt borträknad när de hade kläder på sej. Fast det är klart utan kläder hade de ju inte varit uniformerade. Hm.

2009-06-25 @ 18:05:14
Postat av: The Librarian

Jamen man ska väl berätta om sånt som man observerar?? Och i dag handlade det nog MEST om att varna för solande människor som låg och solade näck mitt i en park i Trollhättan... De såg inte vare sig snälla eller trevliga ut... I måndags dremot ville jag bara ge ett snällt tips om att jag sett en sååå snygg domare... ler oskyldigt med huvudet på sned Jag har ju sagt att du får följa med :-)



2009-06-25 @ 18:19:14
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0