Tack... varsin kram...

Vilken vändning....
kvällen fick...

Suttit och myst hos Linda... första tacket går till henne...
Sen kommer nästa som med STOR kram går till Yrvädret för supermysigt sms...(saknar dig me...) OCH hennes information om Englands U21 målvakt... Detta resulterade i att jag satt klistrad framför tv:n och fick avnjuta ÖGONgodis.. OCH fick med mig TOKointresserade MrsB att se på förlängning och straffar på matchen. Lite spänning fick vi... tack för det...
Sen kom MrsB på att rosa bubbel är gott och vill definitivt spendera en fredag på den aktuella bubbelkrogen. Hon roddar ihop sitt tjejgäng en fredag inom kort... WOHO!!!

Kommer hem och ser att goa Lena hört av sig som också får en kram... och det visar sig att vår lilla planerade altanöl kommer att bli ett litet tjejmys, fest helt enkelt...

Och Exet var så go och bjöd med mig att hänga med henne till helgen.. WOHO.... varm kram från mig till dig.. som kanske gör lite nytta på andra sätt också....

Så de goda nyheterna bara radar upp sig....
vet inte hur ja ska ta nyheten att LittleLibrarian INTE sett några nakna män idag.... Kramis till dig med...

OCH .. jag dricker lite vin... äntligen....!!!

Jessica får också en kram i väntan på en singstarinbjudan....;-) och för att du äntligen lyckats hitta AVKOPPLING!!
Belizzen får sin för sitt kommande poolparty men främst en styrkekram.. jag håller på dig.. och står dig bi hela vägen!!! VÅR tid kommer ju nu, det andra har ju bara varit uppvärmning... som hette duga....!!!

Väskan är packad inför morgondagen.. playan here we come...!!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Jag fick en kram också! Jippii!!

Önskar jag hade pool OCH singstar. Kanske skulle köpa..

2009-06-26 @ 23:48:59
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

He, he Kram Gullis. Du är en pärla. Puss mä förresten.

2009-06-27 @ 00:37:09
Postat av: Peaches74

Åk ut och sätt dig utanför brandstationen. Där spelar de volleyboll i bar överkropp!

2009-06-27 @ 17:18:15
Postat av: MrsBloodyKisses

Tja! Tack själva för en mysig kväll m fotboll, kladdkaka, svarta fötter o lite buskis på tv:n! =) Återkommer m fredag! Misstänker dock att det kan dröja innan vi får in en fredag just, så du kan ju fjäska lite m din kontakt=) om vi inte kan få bubbla en annan veckodag?=) Puss!

2009-06-27 @ 22:37:34
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bella

Bamsekram på dig med!! Visst är det vår tid nu!!! Nu jäklar!!! ;-)

2009-06-30 @ 11:52:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Jessica

Hahaha! Jodå, det skall allt bli Singstar så småningom. Har ju en del att pyssla med under sommaren dock... Dessutom måste jag ju fått kopplat in så att även karaoken + datorn funkar, så blir det ett fullspäckat utbud!

2009-06-30 @ 12:15:56
URL: http://kissleberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0