Some pics

Ja just det.. filming idag ...
Här är liiiiiite vad som ingick (hatten framförallt...),


resten får ni som kan se i slutet på veckan, eller om var i början på nästa... hmmm.

Efter jobbet sladdade jag ut för att hämta Dotra... (detta ställe/upplevelse var iofs ett kapitel för sig, men det tar jag inte nu)



och jag passade på att doppa fötterna.. (bildbevis .

Konstaterade att Dotra behövde en bikini, så ut till Torp och hittade lite till. Men INGET till mig faktiskt...


Så hon e nöjd och glad...

Måste även få visa en go bild från igår. Belizzens son håller på att öva sin gång. Detta är lite svårt om man får lite mer vikt på ena sidan kroppen jämfört med den andra. Dessutom är det inte lika lätt att ta emot sig om man skulle trilla och för att ge mer elände så blir ju det man har i handen smutsigt om man skulle smälla det i backen hela tiden. Men det går ju självklart INTE att släppa det man har fått, speciellt inte om det är vattenmelon, så han löste det hela på bästa sätt.



Sicken going!!!

Tjing för en stund....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmm... hatt, strandväska... liten svart väska (eller nåt). Tyder heelt klart på polarforskningsfilm!!

2009-06-24 @ 20:13:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

LittleLibrarian har en point där! Helt klart polarforskning! =)

2009-06-24 @ 21:34:22
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bella

Härliga bilder!! Badade du inte mer än då??? ;-)

Ååååh...han är allt min lilla goding helt klart :-) Tack för en fin bild :-D

2009-06-25 @ 11:42:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0