Sleepless

Underligt väder idag.
Solsken, åska och regn på samma gång....

Vågade mig ut på en timmes promenad alla fall, lugn promenad med mp3-spelaren som sällskap. Strålande sol tills jag satte mig i bilen, DÅ kom regnet, hahaha!!

Värdade, men orkade inte vara med... krafterna fanns helt enkelt inte, jag försökte flera gånger men fick ge upp nästan direkt. Blev alldeles svag och snurrig.
Men fick alla fall ett par ord med Lena, Exet och ÅMalin, gött de, det var ett tag sen. Och du Lena... jag väntar på den utlovade Tjejfesten....
Var liiiiite rädd att Exet skulle slå mig efter behandlingen i gymmet i veckan, men det gick bra... puh... hon hade väl tänkt om och hunnit smälta saker och ting.. puh!!

Nu är det nästan natten, eller ja, det ÄR natten och jag ligger sömnlös...
Tankarna de mal, funderingar, och behärskningar som jag genomgår just nu. Det är riktigt tufft, men ett måste, tror jag... eller jag vet inte. Har lyckats (om det nu är rätt uttryck) att hålla mig idag, att inte göra saker som jag så gärna vill göra, men inte borde. Det känns vill jag lova.... suck!! Och det är SÅÅÅÅ tråkigt.... tänker dock!!

ta hand om er alla... och de som står er nära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0