Oreda

Det är oreda i min hjärna just nu (och ja.... mer än annars...)
Råder kaos rent ut sagt...

Försöker ta beslut på vissa saker, men vet varken ut eller in.
Eller jo jag vet, men det är svårt att få till det.

Tänker och funderar, vrider och vänder....

Ska snart hem och sen en tur för att fixa till lite saker. Bilen behöver tvättas bland annat.
Sen lutar det åt ett gympass ikväll... få svettas ur och rensa skallen lite....
Efter det blir det nog en lång rask powerwalk om jag inte tar mitt berg i besittning....
Där kan jag andas i alla fall....

Kram på er och ta hand om er, varandra....

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha ha ha Ha ha Ha ha ha!!! Nice...detta gjorde hela dagen :-D Misstänkte att ni skulle reagera så :-D Ha ha ha, Kan inte sluta skratta. Man vet aldrig ;-)



Ha det så gött på gymmet!

2009-06-03 @ 15:54:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0