Nu är det igång

Idag är det fullt ös!!
Är i skrivande stund på gamla kontoret, min gamla chef är här och vi rensar ut det sista. Ska försöka få med mig rubbet idag.
Sen blir det genomgång av affärsplan med gamla chefen som ska lägga sina åsikter på detta. "gulp"!!!

Möte ikväll igen.. och besked....gaah! hoppas jag kan tygla mig.. eller kanske inte....

Blockerar allt annat idag...
Det händer saker på alla plan så jag kämpa just nu för att hålla mig upprätt och någorlunda på plats. En sak i taget...

Tack för allt stöd som ni, mina vänner, visar mig via mail och kommentarer och sms!!!
Ni vet vilka ni är och jag vet att ni vill mig väl.... precis tvärtemot vad livet vill mig just nu.
Tack för att ni orkar ge av er mitt i era egna busy liv!!
Och även om det inte verkar som att jag tar emot så gör jag det. Känns varmt om hjärtat.
Och jag vet att om dagen kommer när jag klappar ihop så kommer ni att fånga upp mig, vet det....
Är bara rädd ändå!!!

Sänder även en tanke till en vän som behöver det... jag tänker på dig och hoppas att du känner det och tar det till dig... Oavsett vad som händer så kommer jag aldrig vända dig i ryggen... kom ihåg det!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Äntligen är du på väg!!! Ser fram emot första fikat på nya kontoret. Vill se ditt stoooora rum :-D Och du...om möte nr 2 ikväll är vad jag tror så sopa mattan. Visa var skåpet skall stå :-)

2009-06-16 @ 11:48:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The Librarian

Håller Heelt med föregående talare! Sopa mattan med dem!!

2009-06-16 @ 14:08:55
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

KRAM!!!!!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 17:16:21
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0