morgonstund....

Första arbetsbefriade dagen och jag var uppe lite efter tuppen som vanligt.
Dotra skulle till skolan....

Så jag fixade frukost till henne och fick iväg henne...
Sen satte jag mig med min kaffe kopp och kom på.... att gymmet öppnar ju klockan 7 på veckorna!!

Så i träningskläderna och iväg...
Körde ett tufft pass och det var SÅÅÅ skönt...

Nu är jag hemma, nyduschad och klar för resten av dagen.
Det blir fika med Belizzen, inhandling av examenspresent, och lite fikamojs tills imorgon. Sen tvättstugan ikväll JIPPIE... eller inte...

Sköt om er därute!!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för sällskapet idag, alltid kul med lite tjejfika :-)

2009-06-11 @ 16:34:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The librarian

Hoppas stunden i tvättstugan var trevlig! :-) sov gott!!

2009-06-11 @ 22:21:00
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0