Misshandlad...

Fick veta en sak igår.
Någon från way back äntrade mitt liv... med mycket information.
Mycket unformation som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till. Det är en tid som jag förträngt, lagt bakom mig så långt det bara går. Vem talar sanning och vem inte? Ord mot ord....

Men en intressant del kom upp och det är att jag blev tydligen misshandlad av mitt ex.
Jajemen.. ni läste rätt. Mitt ex har misshandlat mig genom alla år... dock smart så att inga blåmärken skulle synas uppenbarligen.... Jag bar polotröjor ibland, för att dölja strypmärken på halsen...
Det är ju tur att andra har koll på något som jag inte hade en susning om.

Det är nämligen bara en liten sak.... Mitt ex har aldrig någon sin lagt sin hand vid mig på det sättet... Har aldrig skadat mig medvetet på något sätt... han är den sista människa på denna jord som skulle göra något sånt... absolut sista.
Att bli arg kan vi alla, även jag (haha) men att gå så långt finns inte på hans världskarta....
Jag undrar varifrån detta kommer... dessa påståenden...??

VILL POÄNGTERA att detta är något som denne person påstått för flera år sedan.. inget som har sagts nu!!!

En annan sak som slår mig... Om nu det är så att någon misstänker att en kvinna blir slagen av sin man/sambo hur kommer det sig att man inte agerar...? Att man inte tar upp det med kvinnan ifråga...? Om man nu bryr sig så mycket...

Jag fick mig ialla fall ett gott skratt... för detta var det DUMMASTE jag hag hört....

Fick höra mer fantastiskt roliga saker... men de måste jag hålla för mig själv.. tyvärr.... ett tag alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Och medtanke på hur nära och mycket vi har jobbat under alla dessa år så borde jag väl i så fall ha anat och misstänkt något. Men ICKE, det är ännu ett fall av lögner från dessa personer.

Personer som skulle må bäst av att hämtas med vita tröjor och tut tut bil...och låsas in på obestämd framtid... Gah!

2009-06-05 @ 09:10:39
Postat av: Jessica

Men jösses! Fruktansvärt att sådana rykten kan cirkulera - och dessutom inte ens vara medveten om det själv. Och du har helt rätt, hade man hört något sådant så hade man väl självklart agerat och ifrågasatt situationen.

Ibland undrar man var folk får allt ifrån... Skönt att du kunde skratta åt det i alla fall!!! De andra roliga sakerna du fick höra MÅSTE du berätta så småningom! :)

Kram

2009-06-05 @ 09:12:18
Postat av: The Librarian

Men SNÄLLA!?!?!? Har folk inget liv?!?!? Ja, även jag har hängt med några år :-) utan att vare sig märka denna fruktansvärda misshandel eller agera... Bra att du kan skratta åt skiten! Men vad VÄÄÄÄNLIGT av personen att komma och berätta... Måste varit jobbigt för dig att alltid ha polotröja... Kraaam

2009-06-05 @ 10:09:11
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Håller med kollegan...vi vet vad vi pratar om. Sudda bort dem ur våra liv vi skall göra (Ooop nu lät jag som han den lille läskige gubben i Starwars)

2009-06-05 @ 20:01:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Birgitta

Du är totalsnygg i polotröja med. Gissar att de andra smaskiga skvaller sakerna har ungefär sammma sanningshalt.

2009-06-07 @ 02:57:22
Postat av: MrsBloodyKisses

Seriously, vad säger man? Muahaha! Förstår att du blir trött på sådan skit!!!!! Kramen!

2009-06-07 @ 14:46:46
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0