Många saker blir det...

Jösses vilken dag....

Korvstoppning.. information, rutiner.. avtal... planer...
Dagen tokförsvann.. timmarna FLÖG iväg....

Har just ätit lite mat med en uttråkad Dotra som inte fick tag på nån kompis idag....
Vi ska snart iväg igen... för att sen hem igen och jobba lite ideellt, med FS.
DET kan behövas. Satt länge igår och gör det idag med för att få allt på plats.

Det sker mycket runt mig men mycket är utom min kontroll nu. Jag kan bara be och hoppas om ens det. Men jag har insett att jag inte kan göra mer nu. Mer än visa att jag finns, att jag förändrats och stärkts, att hela jag är en ny person.
Allt runt mig få ta den tid det tar och utvecklingen hoppas jag bli positiv på något sätt.

En vän som sitter med en svår stund får här min styrkekram.... om den nu når fram vet jag inte, men jag hoppas. Och jag hoppas att den bringar lite positivt i allt det negativa både i situationen och det andra.

Ta hand om er alla....

ps.. jag återkommer nog ikväll....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmm... Då var det alltså Dotra jag skulle försökt chatta med när hennes mamma var uptagen med jobbet :-) . Tyypiskt vuxna... Har inte tid att leka med oss barn (hihi)

2009-06-23 @ 18:02:26
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är så mycket grekiska nu så jag måste nog ta en kvällskurs ;-)

Du har mer kontroll än du tror men jag tror du måste släppa taget lite ;-) Kramiz!!

2009-06-23 @ 18:04:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Hallå.. Jo det var inga roliga saker jag fick höra men då vet man var vissa står :)



Ha det bäst... ;)

2009-06-23 @ 21:22:24
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0