måndagsgrejs...

Första dagen på sommarlovet är snart över, precis som cupen.
Vi börjar med uppdatering från detta.
Tjejerna spelade 2 matcher, varav Dotra var med i 7 minuter. Gick sen av med en lätt stukning... SUCK!!
Men de vann en och förlorade en av matcherna. Slutade på så vis nånstans mitt i tabellen. Bra jobbat!!
Det andra laget inom laget (ja, föreningen hade 2 lag anmälda i Dotras åldersgrupp) gick till final med lite tur!!
Finalen gick som den gick och silvret blev deras. JÄTTEBRA tyckte jag med tanke på att de förra året kom typ sist!
GOTT JOBBAT TJEJER!!

I övrigt var det stress stress....
Dotra fick besök av en bästa vän, JK, som kom ut med buss. De gick sen runt och finulerade och kikade, åt glass och lite godis. Och fick för sig att de ville bada.... Dock hade JK inga badkläder alls och Dotra hade sina hemma...
Så det blev snabbt hem, fick fram lite badkläder som JK kunde låna av mig, och sen full fart ut igen.
Badade en halvtimme, sen kom de upp.... BLÅ om läpparna och huttrande som skam.
Tillbaka in till stan för att möta upp en vid gamla kontoret för att hämta möblerna som kördes till mitt nya kontor. Sen snabbt hem och lämpa av barn, och se till att de fick lite mellanmål i sig.
Jag drog ner till gymmet för ett möte (MORR!!!!!)... Fick igång mig kan jag säga... trippelmorr!!!! Men det är en HELT annan historia... GAAAAH!!!
Ut och handla...

Barna väntade hemma och hade planerat kvällen... Efter lite övertalning så ska JK nu sova över... för första gången...
Så jag köpte mys.... och det vankas snacks och lite vaniljglass med varm hallonsås.
Hoppas nu att de hittar en bra film att se....

MYS!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Mys är bra!! Ut och gå är bra!! Men vad fasen är det för folk du måste brottas med... Lite förståelse kanske?? Nu blev jag också GAAAH...



Det är ju jättebra jobbat av tjejerna!! Första cupen... Och mål samt utvisning (visst var det så?) av dotern :-) Toppen!!

2009-06-15 @ 20:13:22
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0