Late night ...

Så var måndagen över...
Det gick undan vill jag lova....

Varit rätt produktiv idag också.
Jobbat hela dan, fullt ös.
Hem fram på eftermiddagen till Dotra och kompisen som umgått hela dagen!! Är så stolt över Dotra som fixar allt så bra....
Stack direkt till gymmet och körde det första passet på över 1 och en halv vecka. Körde visserligen bara 3 muskelgrupper men vil ta det lite lungt.
Hem och hämtade Dotra för att åka och kika på lägenhet. Den var helt ok men jag är inte först på listan, synd.. men så är det.
Ner till mitt gamla jobb för att hämta det sista och sen ut för att handla.
På vägen hem ringer Dotras kompis som vill få med henne ut och bada. Så det var bara att sladda hem och packa hennes badkläder för att sedan vinka av henne.
Under tiden passade jag på att sy in 2 toppar och läsa lite.
Hem kommer Dotra sprudlande glad. Det tog cirkus 3 minuter efter att hon avlämnats som mobilen ringde igen. Samma kompis som undrade om Dotra ville sova över... det är ju klart att de gick bra.
Så nu är hon avlämnad till kompis där det vankades pizza..... Yummie....

Så jag sitter här, oväntat ensam.
Det blir lite käk, en alkoläsk och lite läsning på balkongen i min ensamhet.... Huvudsaken är att hon har det kul!!

Tänker mycket på personen som befinner sig i lite jobbigheter. Ständigt finns mina tankar där och jag hoppas och tror att de når fram. Det gör mig ont att veta att h*n lider och har det svårt... Men jag vet att det kommer att ordna sig. Det jag känner om personen gör att jag tror starkt på att allt kommer att lösa sig. H*n är stark!!

Tjing....

Vill ha kram, närhet.. ömhet och kärlek...

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

KRAM!

2009-06-30 @ 07:55:37
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0