Kanske för mycket av det goda!!

kl. 0750 ringde klockan. Kl 08.30 kommer Dotras kompis JK, och DÅ kliver Dotra ur sängen. De käkar frukost, jag fixar dagens mackor.
09.23 sladdar vi ut från parkeringen....

och spenderar HELA dagen i solen, på stranden. Jag hade tänkt på stranden vid havet, men efter 45 min och ett besök av tjejerna i bassängen gav jag mig för deras skull och vi förflyttade oss....

Vi åkte från stället cirka 16.45... och då var jag och Dotra röda. JK hade klarat sig bättre...

Mycket sol och MYCKET bad för deras del, cirka 85% av tiden befann de sig i vattnet.
Jag däremot satt i solen och lyssnade på musik, läste lite och funderade, lät allt bara vara... SKÖNT..


Men som sagt... lite mer solskydd hade nog varit bra... har en del röda områden och känner att vi stannar inne ikväll.

Vi har laddat upp med grillad kyckling, revben, chips och dipp, glass, kex och ost samt en sallad... YUMMIE!!!

Tjing på er...!!

Lill ha en kram...


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Kraaaaam!!! Båda mobilerna laddade ur igår ung vid den här tiden!!! Yyyl!!! Trodde jag hade med laddare, men NEJ!!! Lät som ni hade väldigt mysigt!!

2009-06-28 @ 15:33:39
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0