Jahopp

Sitter och installerar mig.
Bekanta sig med allt det nya. Känns så spännande, och skönt på något sätt.
Men lite tomt....har ju inte Yrvädret eller Spättan att tjata med.... Inte MSN installerat heller (ännu) så Librarian och Jessica är också utom räckhåll på dagarna.

Det är midsommar imorgon, och som alltid faller regnet.
Men mig gör det inget. Det kommer inte bli en midsommar jag vill minnas ändå.
Får inte göra det jag helst velat.
Men that's life as I know it....

Alla dessa högtider känns extra tuffa, saker gör sig SÅ påminda då. Konstigt egentligen.
Helst av allt skulle jag vilja, förutom min högsta önskan, sätta mig hemma ensam med en mysig film, lite rött guld och godis och dra täcket över huvudet. Försöka glömma hela alltet, att det ens är midsommar....

Efterarbetet från gårdagens besked är igång... Jag kommer kriga!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Här är jag! Här är jag!!! Gillar att du ska kriga! Men det har jag visst sagt förut - oops hehe... Var rädd om dig, vännen!! Kraam

2009-06-18 @ 13:30:11
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Så det bidde inget alltså??? Hagelgevär??? ;-)

2009-06-18 @ 18:19:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: exet

Xena, krigarprinsessan!

2009-06-18 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0