Ingen bra rubrik fanns

Vaknade... hjärtklappning... trött...

Jag är ledsen ... ledsen över mycket som händer runt mig, på alla plan.
Kan inte kontrollera något av det.
Jag mår inte gott, trots att jag försöker, och det stundtals ser så ut. Jag ler och skrattar och tjattrar...
Men inom mig skriker jag.... gråter jag.... okontrollerat. Kroppen skakar...

Kommer jag nånsin få känna mig glad under en längre period... kommer glädje vara den genomgående känslan för mig, istället för enstaka tillfällen?
Jag vill må gott, vill vara glad, vill känna livslust, vill känna lugn....

Tårar...

Jag är rädd för mig själv... rädd för vart jag är på väg... inom mig, med mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskade vän! Du kommer igenom det, jag lovar. Vet precis hur du känner inombords och visst är det tungt, men din dag kommer!!! Du är en underbar människa som jag är tacksam för att jag lärt känna. Din lycka väntar runt hörnet och vi är flera som stöttar dig hela vägen dit.

Många varma kramar!

2009-06-06 @ 12:05:48
Postat av: The librarian

Världens största kram!

2009-06-06 @ 12:27:44
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0