Full rulle....

Ja som sagt.. ursäkta bloggförfallet...
Mycket att stå så bloggande hänger liksom inte med....

MEN en kul sak på lunchen....
Som ni alla sett så har min kära LittleLibrarian en tendens att springa på nakna karlar överallt... HON HAR EN ÄKTA MAN så varför i hela friden det är så fattar jag inte.. Tänk på mig också...
Men icke... allt jag får se är "kvinnor" med skägg.. JA, ni läste rätt...
När jag sitter i solen och myser för mig själv och HOPPAS på något naket så kommer "hon"... en kvinna med skägg , förbi...
Men allvarligt.. Schysst.. tack!!!!

Fick mumsat på en liten bit hallon/blåbärspaj på vägen från affären också.. Många tack för det.... var gott på många sätt....

Har just avnjutit mumsig kvällsmat hos MrsBloodyKisses.... och lite winecooler.... men bara ett litet glas, ska ju köra sen :-( . Mysigt med lite småprat och skvaller....
WOHO!!! NU KOM FAVVISLÅTEN... No Suprise.... Daughtry... JAG ÄLSKAR!!!! jippie....!!


TACK, lite sunshine in my life!!

Nu väntar kladdkaka med jordgubbar...  MrsB har satsat stenhårt som vanligt.. jippie..och smarrigt... !!!
Men det blir ingen singstar idag... tyvärr så var micken trasig, morr...
Jag har förhoppningar på att Jessica kommer till sans snart och bjuder en stackars sångabstinent kvinna till sig.... Suck!!

Trevlig kväll alla....

ps.. inte ens några uniformerade män idag....suckl

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Tack själv för mysiiigt sällskap! =)

2009-06-26 @ 18:32:51
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Lena

Hej!



Det blir nog lite fest nästa fredag.Jag drar ihop ett litet tjej gäng.



Ha en bra helg.

Kram

2009-06-26 @ 19:41:52
Postat av: The librarian

Kvinnor med skägg... ASG !! Ja, inte såg jag några nakna män idag inte... Men givetvis kollar jag bara in de som finns för att ge dig tips! Absolut inget annat.,. Hehe... Och tänk att det finns människor som äger ett singstar... Suck...

2009-06-26 @ 20:07:48
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0