Even later night....

GäääääSP!!!

Klockan 01.15 ringde telefon och en ledsen Dotra ville hem. Hade ont i magen...
Så det var bara att kurera och få henne i säng, slockande direkt.

Vilket är allt annat man kan säga om mig....
Vände mig av och an, kom inte till ro. Det sprang och pirrade i benen. Tankarna snurrade, fram och tillbaka. Grubblade och funderade... Snurrade av och an....
Fick ont i bröstet och var uppe och vankade ett tag.
Sista blicken på klockan gav mig tiden 03.15. Kanske somnade in runt 03.45 eller nåt.

Idag e jag trött!
Men det blev LIIIITE bättre att komma till kontoret och upptäcka att hövdningen för det andra företaget redan gjort kaffe... HURRA!!

Återigen går hela min tanke till dig idag.. Även om det käns som att det inte hjälper, så vill jag att du ska veta det. Hoppas du känner det alla fall...
No matter what... I will always be here....

Detta känns lite som att vara en åskådare på en match. Du står SÅ nära men kan inte göra något åt matchen eller resultatet, har inte makten att påverka, inte möjligheten att visa sitt stöd mer än att stå och flaxa vid kanten och bara hoppas att vederbörande ser och hör....
Men jag är där.... på varenda match!!!!! Och kommer alltid att så vara....!!  Så de så!!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Skönt med bra hövdingar!! :-) Kraaaam

2009-06-30 @ 11:14:01
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0