En dag av lycka...?

Så kom midsommarafton ändå, trots önskningar om annat. Vill verkligen inte...

Vaknade med hjärtklappning och känner mig svag, har ont i bröstet. Tårarna väller upp....
Natten var en av de värsta jag varit med om, vridit mig av och an, illamående och hjärtklappning.

Jag hade ett samtal igår, i flera timmar. Stressen över det har skapat så mycket.
Jag har en stor klump inom mig fortfarande. Är inte säker på att budskapet gick fram helt.

Varför kan inte jag få som jag vill?
Varför kan inte jag få känna lite lycka?
Jag vill känna värmen igen, vill känna frid!
Jag vill krypa upp i famnen.... vill inte vara ensam.
Varför går det inte...???


Ha en fin midsommar alla.
Ta hand om er och de som står er nära!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Vännen. Skickar all värme, kärlek och omtanke jag kan uppbåda!! Kraaam!

2009-06-19 @ 10:17:37
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0