Doftexplosion *^^'''!!#%&!!

Mamma Mia....!!
Dofter, dofter, dofter och ljus...!!!

Tro det eller ej men ikväll har jag faktiskt suttit inne i ett rum fullt med tända levande ljus... I know!! Call me crazy!!!
Det är faktiskt Belizzens fel... Hon hade
Ljusparty.. som arrangerades med Partylite's produkter.


bild lånad från deras hemsida

OCh var jag inte snurrig innan så blev jag det nu.. Massor av ljus i massor av olika dofter. Och då pratar vi fräscha lätta dofter, inte såna där tunga läbbiga saker man snabbt tröttnar på.
Dessutom är deras "värmeljus" mindre farliga än andra... och doftar mkt bättre.

Köpte på mig lite goa dofter och ser fram emot att få testa Bambu, Kiwi/Jordgubb och Mangosorbet!!!

Så det blev alltså en kväll med lite shopping och trevliga kvinnors sällskap.
Nästa gång skulle det visst bli smycken....

Jag blev även inplanerad för poolparty på sommartillhållet i sommar, tack för det....

Belizzen undervisade samtidigt sin tonåring i ... ja... hmm... hur ska jag säga.... hur saker kan ses på olika sätt när man blir vuxen.... Det innefattade melon och ett blött fat, sen säger jag inte mer utan hoppas att hon själv tar upp detta.....
Men jag håller med dig, undervisa i TID!!!!

Nu är det dags för sängen snart....
Kanske lite sömn i natt kanske....

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha ha! Undervisning sker konstant när det gäller tjejer, alkohol och annat tonårsbeskymmer. Tack för besöket! Alltid lika trevligt när du kommer på besök ;-)

2009-06-23 @ 23:19:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: MrsBloodyKisses

Mmmm, ser inte tråkigt ut!!!

2009-06-24 @ 03:46:34
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The librarian

Lät mysigt! Härliga dofter - goa folk. Räcker en bra bit på väg! Och säkrare värmeljus är ju inte fel precis... De flesta i rimlig prisklass idag är små tickande bomber... Ändå använder man dem...

2009-06-24 @ 08:01:38
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0