dag 1

PUH!!
Då var dag nummer 1 till ända. I skrivande stund sitter Dotra och kopplar av med xbox och jag sitter och skriver. Vi har varit hemma ett tag, käkat, duschat och jag gått en powerwalk.

Summan från dagen då:
3 matcher totalt (hennes livs första...!!)
2 mål
1 varning :-P (vaddå... man SKA stoppa dom om de försöker göra mål....)

YES ... ni läste rätt.. TVÅ mål gjorde hon...!!
Mäkta stolt mamma och en dotter som sken som en sol!!
Underbart att se....!!


Redo för första machen!!!!



FULL FART!!!


Efter första matchen

Imorgon väntar samling tidigt... typ runt 8.. och 4 matcher...
Så nu inväntar vi Belizzen som ska hjälpa till med att få slut på tårtan....

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Ha det mysigt o hälsa Bellizen elr bella elr Gaby =)

2009-06-13 @ 20:00:54
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The librarian

Visste väl att det skulle gå bra :-) . Heja N!! Följer nätrapporteringen med stort intresse! Kram till N med mamma!

2009-06-13 @ 20:13:27
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!



Vad duktig hon är, det måste vara skorna(skämt)



Hoppas att jag hinner ut och kolla imorgon.



Kram

2009-06-13 @ 22:19:36
Postat av: Jessica

Duktig tjej!!! Önskar att vi hunnit komma en stund och kikat på N, men här är det full rulle. Lillstumpan har haft en kompis här hela lördagen med övernattning och så är det mycket pysslande/fixande med panelbytet och trädgården. Krama N från mig och säg att jag följer hennes framgångar via din blogg! :)

2009-06-14 @ 08:27:22
URL: http://kissleberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0