Chockad eller inte?

Ja du. Nu vet jag inte om jag ska vara chockad eller inte. För en tid sedan skrev jag om en person som inte förstår vissa saker, som återkommande sökte min kontakt. Uppenbart för att söka irritation från en annan. Hur skumt det än låter så gick det hela ut på att använda mig som en bricka. Nu är det dags igen. Nu dock via sms, mycket kort sådant. Men ändå...! Förra gången kom det hjälp från oväntat håll, som jag verkligen trodde skulle hjälpa. Men inte! Vad driver denna människa? Tillåt mig le!! Stackars

Kommentarer
Postat av: Yrvädret

Jag blir nyfiken ;-)

2009-06-17 @ 14:11:45
Postat av: The Librarian

Håhåjaja... Konstiga människor det finns...

2009-06-17 @ 14:14:15
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0