Challenge....!!

Här kommer en halvsnodd utmaning....!
Kommer från Belizzens samtal idag...

Ta fram era mobiler.... och leta upp de ord som ni har lagt till i er ordlista...
Här kommer mina so far...(har haft min mobil i endast cirka 2 månader...)
banga, batteriet, Bibliotekarien, bikini, Blogg, blottar, anama, BMI, bubbel, busskort, byxa, Definera, Desperate, festar, förlåten, förkylningen, förnamnet, förnedrat, förödmjukande, förtjänta, förträngt, förtrollande, friskis, espresso, dumdristig, duschat, expekt, härligare, helvetes, hilda, höfter, imorse, Grilla, Grillade, grillas, guess, gymmet, käkat, kalendern, karaoke, kaxiga, legat, Jennys, jessicas, Librarian, jisses, klicken, ljudlös, kofta, Loggade, Knivsta, konditionsträning, komplimanger, kullgren, kullgrens, luncha, lunchar, jympa, mackor, madelene, mailat, Nathalie, milde, missförstod, mixer, mkt, mjukglass, mjukna, motiverande, öronen, överlåtelsen, översatte, Mysiga, passets, shoppa, sittandes, skäll
skamliga, skit, skvallrar, skuldrorna, smeker, Roger, sorry, presenten, problemas, stalker, stressar, string, svullna, vikter, tjatar, Tjena, ullis, Ulrica, töntigt, träningsvärk, treatment, trevligare, triceps, vridit, trilsk, utforskar, whiskey, yours

PUH!!!
Utmanar nu LittleLibrarian, Belizzen, Exet, MrsBloodyKisses och Jessica samt ni andra med blogg som läser den här bloggen...
Annars lägg som en kommentar.. Tänker främst på Yrvädret och Lena...

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, utmaningar som är så kul! Tyvärr har jag inte någon ordbok i min mobil... Så den här gången får jag stå över. :(

2009-06-14 @ 08:23:49
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: The Librarian

Och nu ligger resultatet på min blogg!!

2009-06-14 @ 20:21:48
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Meeen...jag hade ju ingen i nokiaskräpet. Nästa gång blir det en ericsson helt klart

2009-06-14 @ 20:39:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, du vet, jag e ju så gammaldags så att jag inte använder T9, så jag har ingen ordlista! =) Annars hade jag inte bangat =) KRAM

2009-06-15 @ 08:07:08
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0