Boooring....

Hahaha...
Känner mig lite tråkig... Hinner inte blogga alls på dagtid...
eller ja, hinner gör jag kanske, men är så mitt upp i allt så det liksom glöms bort.
LittleLibrarian är lite sur för jag inte hinner eller kan chatta strunt med henne... Men lugn det kommer !!

Så förlåt för mitt bortfall ett tag.
Men jag behöver tiden till annat.

Dels mal tankarna på framtiden. Hur kan jag göra för att ställa saker och ting på sin plats? Hur ska jag göra för att det ska bli så bra som möjligt, KAN jag göra något?
Jag ser till att visa att jag finns för de som behöver OM de önskar. Men jag tror att även det är förbi.
Att det betyder något.
Jag tänker på min brustna vänskap, hur fel det blev... känns jättetråkigt, men samtidigt viktigt.


Känns lite som att jag lyckas sumpa relationer runt mig på löpande band... suck....
Men jag vet att en del av er kommer att stå bi mig och det tackar jag för....

Jisses... skulle inte vilja vara verkmästare i min skalle nu för tiden. Snacka om övertidsarbete, gå in i väggen tendenser och stressfaktorer.. Skulle nog få hela facket på mig.. eller vänta lite nu... det kanske är just det jag har fått...
Hmm... låt mig tänka på detta ett tag...

Lunchen gick åt till film... berättar mer sen....


Kram och tjing!!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Nää, du o hjärnan får ta lite semester snart!!! KAn du inte susa hit på fika på fredag kväll? Mikey e ur huset, på skaldjurskryss!

2009-06-24 @ 16:55:15
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bella

Några snyggingar?? ;-)



bs: Vad skönt då?? Jag vet inte vad det kan vara men jag är helt utslagen. Varmt är det också så det är verkligen pest. ;-(

2009-06-24 @ 17:28:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The Librarian

Fniss... Ja, jag är fullständigt jättejätte sur :-)



Klart jag (och flera till) finns för dig!! Och att du inte slipper mig så lätt... Hehe... Jag kan ju alltid testa att terrorisera då och då... ;-)

2009-06-24 @ 18:50:41
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0