big WHITE mistake....

GAAAAH!

Det är nu officiellt.. Jag var inte nykter när vi shoppade i Tyskland.
Det fick jag bittert erfara nu.... SUCK!!!

Jag dricker ENDAST rött vin (jaja Kollegan... OCH bubblande rosé i gott sällskap...). Vitt vin avskyr jag...
Skulle ta mig ett litet glas rött ikväll, känner att jag behöver det...
Öppnar glatt en av mina nya tetror, Drodstyn... och börja tappa upp i glaset... som till min fasa förblir genomskinligt...!!!!
GAAAAH!!
Jag har plockat FEL box... jag tog den vita...!!!
Har inte läst på boxen alls... inte reflekterat.. SUCK!!!!

Men allvarligt... skulle ni sett skillnaden på dessa....

skulle köpt....          köpt....

Det gör INTE jag... gjorde inte då alla fall... ;-)

Så nu står den högra i mitt skåp.. öppnad visserligen.. men den lär ruttna och GÅ ut för egen maskin för jag lär inte röra den....
Och jag har en box rött mindre än jag trodde inför sommaren... snyft!!!!

Nån därute av mina goa vänner som vill förbarma sig över denna box from hell??!!
No charge...
Eller ska jag behålla den och locka hit er på lite vin och mys kanske...?
Hmm.... DET kanske vore ngt....!

Vilka av er dricker vitt vin??

Säger bara en sak Exet (inte mitt)... det var INTE åldern... den här gången,,

Kramis på er!!

PS... SOM svar på LittleLibrarians kommentar så står det inte alls WHITE på den andre boxen... SÅ DE SÅ!!!!  DS


Kommentarer
Postat av: exet

HA, HA, HA! Fösöker du ursäkta dej! Age and alcohol in combination my friend.



2009-06-09 @ 22:42:44
Postat av: Bella

Jag kan byta mot en röd :-) JAG var tydligen tillräckligt nykter att köpa röda boxar. :-D Det ser väl vem som helst att det är rött vin i boxen med röda kanter ;-)

2009-06-09 @ 22:43:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: B

AB måste älska min son... Kom i morgon vetja! Inte för tidigt på morgonen bara... :-)

2009-06-09 @ 22:53:20
Postat av: The librarian

Skillnaden... Jo, förstår du, kära frku, en box var orangeaktig, den andra rödaktig. Och så stod det red på den röda och white på den andra. Vi kanske skulle ta ett litet tillfälle för undervisning och engelska över ett glas vitt? Ställer gärna upp och hjälper till med boxen. Och det finns det nog fler som gör. Stor snäll kram!!

(Hjälp vad ska hon hämnas med nu...)

2009-06-10 @ 07:52:05
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Hahahahhaha, tur att det finns fler virrpannor än jag därute, hihi! Kram!!!!!!!!! =D

2009-06-10 @ 08:23:58
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

Fniss! Blanc då... Det är samma sak fast nu spelar det ingen roll för om ni andra "där ute" inte visste det, så ÄR FRKU BÄST I VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skrattar glatt och funderar på att slå volter i korridoren trots taskig rygg!!!!!



TACK TACK TACK OCH ÅTER TACK!! OCH OM JAG INTE SA DET : TACK!!! Allt inskickat på nytt o, du tangentbordets mästarinna (hihi)

2009-06-10 @ 11:12:43
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0