Avreagerat mig... LIIITE

Stackars exet...
Hon hade haft min PT för dagen för att få lite hjälp och pusch in i gymmet...för att se och känna om det är något för henne...
Och så kommer jag med... arg som ett bi... och ni som känner mig vet hur jag fungerar om jag är arg.. ÄNNU mer envis och kör som en tok... och detta fick Exet hänga med på. Den ena tokövningen efter den andra.... En muskel, tre övningar, 12 repetitioner och 2 varv per muskel, vilket ger totalt 6 övningar och 36 repetitioner per muskel.... Jag höll INTE igen kan jag säga.
PT nickade och kom med det ena förslaget efter det andra och jag bara nickade, Exet stod bakom och bara gapade...
När vi kört triceps och skulle gå på biceps kom det en liiiiiten undran från henne "ska vi köra armar igen...?" Ja, men framsida den här gången fick hon till svar.
Det vara bara att pumpa på....

Jag hoppas att hon inte planerat att röra sig ALLTFÖR mycket på midsommarafton. Hehe...!
Men nu fick hon smak för gymmet... och det är mitt fel om hon aldrig kommer dit igen... men jag är inte förvånad....

Men jag är tokförbannad idag... och är det ännu....

Kommentarer
Postat av: The librarian

:-) ja, men då fick hon ju lite försmak på hur hon själv kommer att köra så småningom hihi!

2009-06-17 @ 21:24:58
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

He, He. Värsta tortyrpasset! Nu går jag här med biffbiceps! Det är ju tvättbräda jag vill ha.

2009-06-17 @ 21:43:57
Postat av: Lena

Tack för inbjudan. Jag vill ju också vara med och köra ett pass.

Vad blir det under midsommar då?

Kram

2009-06-18 @ 07:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0