At work

Ett hastigt inlägg innan jag rusar från kontoret.

Mycket idag, mötet imorse gav mig mycket input. Fick en helt annan inblick i tänket och fick en känsla av harmoni med beslutet som ligger fast.
Tänk vad en dialog med en vettig människa kan göra!!!
Kände också att jag fick fram mina åsikter och hur jag upplevt det hela. Jag sparade inte direkt på krutet utan var tokärlig!!
Detta mottogs med uppskattning om än med lite bestörtning, över hur jag behandlats.
Men allt är återställt och jag ser fram emot eventuella konfrontationer som detta kommer att leda till... hahaha!!

Nu ska jag rusa, Dotra är i antågande och det ska vankas mat!!!
Solen skiner och om det är tillräckligt varmt blir det kanske ett dopp idag.. ja, för henne ... INTE för mig...

BTW.... videonisse ringde... önskar mina talanger igen... woho!!

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Låter bra! Hälsa liten dotra!

2009-06-22 @ 19:10:04
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

Menar du Bloms i Mellerud?

2009-06-22 @ 20:26:12
Postat av: MrsBloodyKisses

Gött, stå på dig tjejen! =) Bidde det ngn shopping igår? Kram

2009-06-22 @ 21:12:02
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0